18 Oct 2012

Tangan Hitam





Tangan hitam..

bukan aku sengaja
membiarkan tangan itu
menyentuh dan merobek
kesucian tubuhmu
terkala kau lemah tidak berdaya
aku tak mampu menahan ia
hanya itu jalan yang terbaik
yang terpaksa aku lakukan
saat kau kaku tak bergerak
nafasku turut rasa terhenti
sukar untuk aku terima
jika terpaksa kehilanganmu
lalu tangan-tangan hitam
datang mengheret kau
ke atas pelantar
jasadmu dibelek satu persatu
dan yang tak sangup aku lihat
bila isi perutmu dirobek keluar
arghhhhhhh......sakitnya
dapat aku rasakan deritamu
namun aku hanya mampu memandang
mengigil tangan menghulurkan not RM500
setelah kau tersedar itu pun kira dah murah
setelah membodek tuan punya bengkel
dapat gak lah diskaun sikit......
mak! duit raya haji ni dh abis buat repair keta....huhu...


- isabella ali 2012..

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.