18 Dec 2012

Bersama Nash, Ikka dan Nazz the geng

Bersama Nash dan ikka sewaktu rakaman lagu Kering sudah hatiku(maafkan aku teman)
Liriknya adalah dari ciptaan aku sendiri. lirik ini adalah ciptaan dari puisi aku untuk seseorang sahabat yg telah lama  aku kenali. maka terciptalah puisi ini. Dan aku meminta abg nazz aziz untuk mnyanyinya dalam bentuk lagu. ternyata lagu ini diminati. ikka amat myukai lagu ini kerana itu dia meminta lagu ini utk dia nyanyikan dlm albumnya. walaupun sudah hampir 1 tahun lebih ikka menyimpannya. hari ini dia mmbuka hasrat ingin bduet dgn nash. aku mberi lagu ini tanpa apa2 pun cagaran. kerna semua urusan diuruskan oleh abg nazz aziz sendiri selaku komposer.

TQ semua,  semoga rakaman lagu ini berjalan dengan lancar seperti yang kalian rancangkan..maklumlah aku sememangnya seperti seorang bayi yang tidak tahu apa2 tentang dunia artis. apa kata yg bijak pandai aku ikutkn saja..untung sabut timbul untung batu tenggelam..itulah pesan rakan2 yg megenali aku..^_^
penulis bersama nash dan komposer nazz aziz ketika rakaman lagu       
bersama ikka dan komposer nazz aziz sewaktu rakaman lagu  kering sudah hatiku


Maafkan Aku


berhentilah
dari mengejar bayangan 
yang tak mungkin kau gapai..

lepaskanlah
semua kenangan yang kau ada
biar ia lebur bersama masa..

aku tak akan terharu
biar apa pun cara kau lakukan..

pergilah
arah jalan yang harus kau tuju
di sini bukan lagi untuk kau tunggu..

maafkan aku
kerna tak akan bisa memberi
apa yang kau mahu

cinta ini hanya satu
buat dia yang telah tertulis untukku....

*lirik asli



Lukisan Hati,

isabella ali 2012


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.