27 May 2012

Aku pencinta Allah



Aku Pencinta Allah..

Sujud syukurku
padamu ya Allah
yang telah menghidupkan
aku yang dulu tiada kini ada
dibumiMU yang sempurna ini

terima kasih Allah
dengan rahmat'MU
pada aku dari dulu hingga kini
malah tidak akan dapat ku hitung
setiap pemberianmu untuk diriku
sesungguhnya aku lah yang bertuah
kerana dilahirkan menjadi hamba'MU
dari umat muhammad kekasih'MU

Walau ada ketika
aku pernah lalai dan ingkar
Kau masih memberi ku peluang
Kau masih lagi beri ku kesempatan
hingga aku rasa malu untuk menyambut
kasih sayang'MU yang tak pernah putus

Ya'Allah
jadikan aku Pencinta'MU yang setia
jangan mendolak dalihkan hatiku ini
dengan sesuatu yang ku tak mampu
ku mohon redha'MU sentiasa buatku
amin......

Lukisan Hati,
Isabella ali 2012
 

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.