4 Mar 2013

Puisi Apa yang pasti dan Puisi Aku tidak tahu

Puisi ini juga telah disiarkan di akbar pada tahun 2004..tapi aku dah lupa akbar mana aku bagi pun aku dah tak ingat..huhu.. Banyaklah juga puisi yang aku kirimkan pada majalah dan akbar terbitan. namun ada juga puisi yg tak sempat aku nak tahu. Adakah puisi itu ada atau tidak diterbitkan oleh mereka..tapi aku redha jer. yang penting aku tetap tidak jemu utk terus mghantar karya2 aku. ^_^ terima kasih kepada mereka yg sudi siarkan karya aku. kerna secara tidak langsung mereka merupakan pendorong utk aku terus brkarya.


Apa yang pasti

apa yang pasti
adakah yang terjadi itu pasti

apa yang di nanti
adakah yang dinanti akan menepati

apa yang dimiliki
adakah itu semua hakiki

apa yang dimimpi
adakah yang terjadi itu pasti

apa yang diamali
adakah yang benar sekali

apa yang terjadi 
adakah telah diadili

apa yang pasti
adakah segalanya kekal abadi
apa yang pasti
adakah kita hidup berkali-kali


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.