14 Feb 2012

aku dan tuhanku


ku akui betapa hebatnya kuasaMU 
ku akui betapa agungnya cintaMU
Engkau jadikan manusia itu pelbagai rupa dan bentuk
Engkau jadikan manusia itu berakal dan berilmu
aku, Engkau hadirkan di dunia ini
dan ku, Engkau jadikan hamba yang paling Kau kasihi
segala permintaanku.. Engkau berikan
setiap kemahuanku.. Engkau tunaikan 
Engkau berikan kepada yang berhak
Engkau berikan kepada yang terpilih
aku adalah umat muhammad yang Engkau kasihi
aku adalah umat muhammad yang Engkau rehdai
berani aku menyatakan kerana aku yakin
berani aku mengucapkan kerana aku percaya
dengan limpahan rahmatMu bukan pada manusia yang tertentu
bahkan seluruh umatMu di limpahi rahmat dariMu....

Isabella ali 2011

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.