14 Feb 2012

Lelaki oo..Lelaki

kisah benar 1

Dua org lelaki sedang minum d sebuah kedai makan, lalu masuk seorang perempuan ke
 dalam kedai tsebut. lalu kedua lelaki tadi tsengih2 memandang ke arah prempuan tadi..

kata lelaki A : mak aii seksi gila prempuan ni, lurah punggung pun leh nampak.. 
alahai..baju plak klu skali sentap dh tburai..

kata lelaki B : aku pun naik malu nk tengok..entah anak sapa lah tu.., 
klu adik aku dh lama aku belasah..

kemudian masuk seorang lelaki, bjalan mnuju ke arah dua lelaki tadi.

kata lelaki C : sorilah lambat datang..jalan jem..

lelaki A/B : x pe..kami faham

prempuan yg sedang mereka gelakkan tadi datang dan terus duduk di meja lelaki2 tersebut.

lelaki C : kenalkan ni wife i....

*lelaki..fikir2kan..

_______________________________________________________________________

kisah benar 2

seorang pelayan wanita d sebuah kedai makan.menghantar makan
di sebuah meja.di meja itu ada dua lelaki yg sedang menanti hidangan mereka.

lelaki A : nama sape dik, boleh kenal..?

pelayan wanita : nama saya lina

lelaki B : dah kawin

pelayan wanita : saya janda

lelaki A/B : ooo...kesian

lelaki A : saya pun dh kawin, tapi saya bkenan kat awak

pelayan wanita : saya pun

lelaki A dan pelayan wanita tadi pun bkahwinlah.

setahun kemudian di kedai makan yang sama..
lelaki A dan lelaki B makan disitu, datang lah seorang pelayan wanita mghantar hidangn kepada mereka..

lelaki B : sape nama..?

pelayan wanita : nama saya siti

lelaki B : dah kawin

pelayan wanita : saya janda

lelaki B : saya duda dn awak janda..sesuai sgt kita kan....

lelaki A : x boleh dia JANDA AKU.......

*bgitulah putaran hidup.........

*lelaki...fikir2kan lah..
x de kena mgena yg x  dan yg masih ada.....^_^

nukilan isabella ali

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.